Telefonvonal felügyelet letiltás a WP8010 riasztóközpontnál

2021-03-26

Manapság egyre nagyobb hangsúlyt kap a biztonságos szó, és a célunk, hogy erről ne csak beszéljünk, de meg is teremtsük, és ezt biztosítsuk partnereink számára.

Mikor biztonságos egy épület?

Természetesen az alapoktól is elindulhatunk, azaz a legpontosabb tervek alapján a legmegfelelőbb anyagokból történjen az építkezés, majd a kivitelezés is a lehető legnagyobb rendben történjen. A teljes folyamat végén elérkezünk az ingatlan birtokba vételéhez és annak megfelelő biztosításához.

Itt keresik meg sokan – vagy nem keresik meg elegen – a biztonságtechnikai szektor szakembereit. A DSC Hungária Kft. olyan szakemberekkel áll kapcsolatban, akik maradéktalanul tudják garantálni az általunk forgalmazott termékek használatával az épületek teljes biztonsági ellátását.

A kanadai székhelyű gyártó, a DSC korábban bevezette a DSC WP 8010-et, az első „teljesen” vezeték nélküli DSC riasztóközpontot 2-irányú PowerG technológiával, amely kihasználja a technológiában rejlő lehetőségeket.

Ez a központ a DSC leggyorsabban telepíthető és legkompaktabb riasztóközpontja, a központra épített programozó billentyűzettel, beépített tápegységgel és akkumulátorral.

A telepítést követően a szakemberek hozzánk fordulnak szakmai támogatásért, melyet mi szívesen megadunk nekik.

Megmutatjuk, hogyan kell letiltani a telefonvonal felügyeletet a WP8010 riasztóközpontnál, ha arra nincs szükség.  A WP8010 riasztóközpontban beépített PSTN kommunikátor is van, de ha riasztó nem azon keresztül kommunikál, hanem Pl. a ConnectAlarm alkalmazásba, akkor a gyári beállítás szerint aktív telefonvonal felügyeletet le kell tiltani, hogy a központ ne jelezze a Telefonvonal hibát.

 


A telefonvonal felügyelet letiltását bemutató videóért kattintson a Youtube linkre!